پیام جناب سرهنگ جمالی به مناسبت 9دی

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت
سرهنگ جمالی:انتخابات دهم ریاست جمهوری و حوادث پس از آن نشان داد که دستیابی به مردم سالاری دینی کار ساده ای نیست و برای حفظ این دستاورد مهم انقلاب ،باید هوشیاری بیشتری داشت.

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد .

انتخابات دهم ریاست جمهوری و حوادث پس از آن نشان داد که دستیابی به مردم سالاری دینی کار ساده ای نیست و برای حفظ این دستاورد مهم انقلاب باید هوشیاری بیشتری داشت. از آغاز انقلاب مقاومت های فراوانی به ویژه از سوی نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی صورت گرفته که اگر در هر کدام از این موانع و دشمن تراشی ها پیش آمده در مسیر انقلاب ومردم سالاری، عزم رهبران انقلاب برای نهادینه کردن مردم سالاری دینی نبود از سرنوشت ان هم خبری نبود.

ایشان افزودند : ما از ابتدای پیروزی انقلاب شاهد مانع تراشی های بسیاری از طرف نظام سلطه در مقابل با انقلاب بوده ایم که شورش اشرار دربعضی از نقاط کشور ،اقدامات تجزیه طلبانه قومیت گرایی مارکسیستی در غرب توسط گروه های کوماله و دموکرات ،خلق عرب در جنوب کشور ،کودتای نوژه ،جریان خلق مسلمانان در شمال غرب که به جهت رهبری آن توسط یک مرجع دینی از عمق و گستره خاص خود برخورداربود ،فتنه ملی گراهها ولیبرال ها دردولت موقت و جریان بنی صدر نمونه هایی در دوران حضرت امام خمینی (ره) بوده است و در دوران بعد از امام (ره) دو فتنه مهم 1.فتنه اصغر (کوی دانشگاه ) 2.فتنه کبری (جریان حوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری ) را می توان نام برد.

فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت در ادامه :نمونه فتنه کبری را در کشورهای دیگر همچون گرجستان ،انقلاب قرقیزستان ،انقلاب اوکراین مثال زد که این فتنه ها با نظراتی همچون جین شارپ (بنیان گذار نهاد البرت انیشتین و نویسنده کتاب های کنش های غیر خشونت امیز ،از دیکتاتوری تا دموکراسی ) ،تافلر ، ساموئل هانتینگتون همراه بود.

وی افزود :ما لفظ انقلاب را برای این حرکت های سیاسی کار (فتنه 1388) قبول نداریم چون انقلاب واقعی پیش از آنکه پدیده سیاسی باشد پدیده ای اجتماعی است و در فرهنگ و تاریخ یک جامعه ریشه دارد و به این دلیل برگشت ناپذیر است و می توان فتنه 1388 را آنارشیسم مخملی دانست چون در آنارشیسم مخملی نقش دولت های استعماری و خواسته آن ها برجسته است و از عمق مطالبات مردمی برخوردار نیست و خاصیت برگشت پذیری دارد چنانچه در گرجستان و قرقیزستان مساله هنوز خاتمه نیافته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت اضافه کرد : گرچه آشوب ها و رفتارها آنارشیستی پس از انتخابات دهم تنها نمونه ای از حرکت های قبلی بود که رکن جمهوریت و مردم سالاری دینی را هدف گرفته بود اما شاید سخت ترین و پیچیده ترین مبارزه ای بود که جبهه غرب مدار  علیه مردم سالاری دینی را راه اندازی کرد .حرکتی که توسط روشنفکران سکولار واشراف اقتصادی شکل گرفت .که یکی ایدئولوژی تولید می کرد و دیگری سرمایه .

سرهنگ جمالی در ادامه بیان کرد :انتخابات و حواد ث پس از ان بار دیگر نشان داد که ولایت فقیه در نظام هم حافظ اسلامیت است و هم حافظ جمهوریت .جریان روشنفکران سکولار که از همان ابتدای انقلاب می خواست امام را به واتیکان قم به پیشنهاد بختیار اعزام کند و دست علما را از نهضت کوتاه کند ولی هرگز نتوانستند .

سرهنگ جمالی در انتها فتنه 1388 را محدود به بازه زمانی خاصی ندانست و بیان کردند :این فتنه ریشه تاریخی داشت .جنبشی که از همان ابتدا تنها راه ترقی و پیشرفت وتوسعه را در حذف نیروهای مذهبی وبه ویژه روحانیت از امور جامعه و سیاست می دانست اما به قول جلال ال احمد : چون در این اب و خاک ریشه ندارد باد می کارد و طوفان درو می کند. بادی که در جریان فتنه 88 کاشتند با طوفان 9 دیماه و حضور مردم حزب الهی و غیور ایران اسلامی ،آنرا درو کردند.

والسلام

گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه